Niniejsza polityka prywatności opisuje praktyki dotyczące prywatności obowiązujące w witrynie www.estore-atelier.pl. Niniejsza polityka prywatności dotyczy wyłącznie informacji gromadzonych przez tę witrynę.

Aktualizacja z dnia: Grudzień 15, 2023

Dziękujemy, że zdecydowałeś się być częścią naszej społeczności w Atelier Multi Concept Sp.zo.o. („Firma”, „my”, „o nas” lub „nasz”). Jesteśmy zobowiązani chronić Twoje dane osobowe i Twoje prawo do prywatności. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszej polityki lub naszych praktyk w odniesieniu do Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@estore-atelier.pl.

Odwiedzając naszą stronę Estore-atelier.pl i korzystając z naszych usług, powierzasz nam swoje dane osobowe. Bardzo poważnie podchodzimy do Twojej prywatności. Staramy się wyjaśnić Ci w możliwie najjaśniejszy sposób, jakie informacje zbieramy, w jaki sposób je wykorzystujemy i jakie masz w związku z nimi prawa. Mamy nadzieję, że poświęcisz trochę czasu na uważne przeczytanie go, ponieważ jest to ważne. Jeżeli w niniejszej polityce prywatności znajdują się jakiekolwiek postanowienia, z którymi się nie zgadzasz, prosimy o zaprzestanie korzystania z naszych Stron i naszych usług.

Niniejsza polityka prywatności dotyczy wszystkich informacji zebranych za pośrednictwem naszej witryny internetowej takiej jak Estore-atelier.pl i/lub wszelkich powiązanych usług, sprzedaży, marketingu lub wydarzeń (w niniejszej polityce prywatności określamy je zbiorczo jako „Usługi”).

Przeczytaj uważnie niniejszą politykę prywatności, ponieważ pomoże Ci ona podejmować świadome decyzje dotyczące udostępniania nam Twoich danych osobowych.

1. Jakie informacje zbieramy?

Dane osobowe, które nam ujawniasz

W skrócie: Gromadzimy dane osobowe, które nam przekazujesz, takie jak imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe, hasła i dane zabezpieczające oraz informacje dotyczące płatności.

Gromadzimy dane osobowe, które dobrowolnie nam przekazujesz podczas rejestracji w Usługach wyrażając zainteresowanie uzyskaniem informacji o nas lub naszych produktach i usługach, uczestnicząc w działaniach w Usługach lub kontaktując się z nami w inny sposób.

Gromadzone przez nas dane osobowe zależą od kontekstu Twoich interakcji z nami i Usługami, dokonywanych przez Ciebie wyborów oraz produktów i funkcji, z których korzystasz. Gromadzone przez nas dane osobowe mogą obejmować:

Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. Gromadzimy Twoje imię i nazwisko, adres e-mail, adres pocztowy, numer telefonu i inne podobne dane kontaktowe.

Referencje. Gromadzimy hasła, wskazówki dotyczące haseł i podobne informacje dotyczące bezpieczeństwa wykorzystywane do uwierzytelniania i dostępu do konta.

Dane dotyczące płatności. Gromadzimy dane niezbędne do przetworzenia Twojej płatności, jeśli dokonujesz zakupów, takie jak numer Twojej karty płatniczej (np. numer karty kredytowej) oraz kod bezpieczeństwa powiązany z Twoją kartą płatniczą. Wszystkie dane dotyczące płatności są przechowywane przez WooCommerce, oraz PayPal. Linki do polityki prywatności można znaleźć na ich stronie internetowej.

Wszystkie dane osobowe, które nam przekazujesz, muszą być prawdziwe, kompletne i dokładne, a o wszelkich zmianach w tych danych osobowych musisz nas powiadomić.

Informacje zbierane automatycznie

W skrócie: Niektóre informacje – takie jak adres IP i/lub charakterystyka przeglądarki i urządzenia – są zbierane automatycznie, gdy odwiedzasz nasze Usługi.

Automatycznie zbieramy określone informacje, gdy odwiedzasz Usługi, korzystasz z nich lub poruszasz się po nich. Informacje te nie ujawniają Twojej konkretnej tożsamości (takiej jak imię i nazwisko lub dane kontaktowe), ale mogą obejmować informacje o urządzeniu i użytkowaniu, takie jak adres IP, charakterystyka przeglądarki i urządzenia, system operacyjny, preferencje językowe, odsyłające adresy URL, nazwa urządzenia, kraj, lokalizacja , informacje o tym, jak i kiedy korzystasz z naszych Usług oraz inne informacje techniczne. Informacje te są potrzebne przede wszystkim do utrzymania bezpieczeństwa i działania naszych Usług, a także do naszych wewnętrznych celów analitycznych i raportowych.

Podobnie jak wiele firm, zbieramy również informacje za pomocą plików cookie i podobnych technologii.

2. Jak wykorzystujemy Twoje dane

W skrócie: Przetwarzamy Twoje dane w celach opartych na uzasadnionych interesach biznesowych, realizacji naszej umowy z Tobą, zgodności z naszymi zobowiązaniami prawnymi i/lub Twojej zgodzie.

Dane osobowe zebrane za pośrednictwem naszych Usług wykorzystujemy do różnych celów biznesowych opisanych poniżej. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w tych celach w oparciu o nasze uzasadnione interesy biznesowe, w celu zawarcia lub wykonania umowy z Tobą, za Twoją zgodą i/lub w celu wywiązania się z naszych zobowiązań prawnych. Przy każdym celu wymienionym poniżej wskazujemy konkretne podstawy przetwarzania, na których się opieramy.

Informacje, które zbieramy lub otrzymujemy, wykorzystujemy:

Aby ułatwić proces tworzenia konta i logowania. Jeśli zdecydujesz się połączyć swoje konto u nas z kontem strony trzeciej * (takim jak Twoje konto Google lub Facebook), wykorzystujemy informacje, które pozwoliłeś nam zebrać od tych stron trzecich, aby ułatwić tworzenie konta i proces logowania w celu realizacji kontrakt.

Aby wysyłać Ci komunikaty marketingowe i promocyjne. My i/lub nasi zewnętrzni partnerzy marketingowi możemy wykorzystywać dane osobowe, które nam przesyłasz, do celów marketingowych, jeśli jest to zgodne z Twoimi preferencjami marketingowymi. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania od nas marketingowych wiadomości e-mail (zobacz JAKIE SĄ TWOJE PRAWA DO PRYWATNOŚCI poniżej).

Aby wysłać Ci informacje administracyjne. Możemy wykorzystywać Twoje dane osobowe, aby wysyłać Ci informacje o produktach, usługach i nowych funkcjach i/lub informacje o zmianach w naszych warunkach, zasadach i zasadach.

Do zrealizowania i zarządzania Twoimi zamówieniami. Możemy wykorzystywać Twoje dane do realizacji Twoich zamówień, płatności, zwrotów i wymian dokonywanych za pośrednictwem Usług oraz zarządzania nimi.

Aby opublikować referencje. W naszych Usługach publikujemy referencje, które mogą zawierać dane osobowe. Przed opublikowaniem referencji uzyskamy Twoją zgodę na wykorzystanie Twojego imienia i nazwiska oraz referencji. Jeśli chcesz zaktualizować lub usunąć swoją opinię, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@estore-atelier.pl i pamiętaj o podaniu swojego imienia i nazwiska, lokalizacji referencji oraz danych kontaktowych.

Odbieraj ukierunkowane reklamy. Możemy wykorzystywać Twoje dane do opracowywania i wyświetlania treści i reklam (oraz współpracy z osobami trzecimi, które to robią) dostosowanych do Twoich zainteresowań i/lub lokalizacji oraz do pomiaru ich skuteczności.

Zarządzanie losowaniami nagród i konkursami. Możemy wykorzystywać Twoje dane do zarządzania losowaniami nagród i konkursami, jeśli zdecydujesz się wziąć w nich udział.

Poproś o opinię. Możemy wykorzystywać Twoje dane, aby poprosić o opinię i skontaktować się z Tobą w sprawie korzystania przez Ciebie z naszych Usług.

Aby zarządzać kontami użytkowników. Możemy wykorzystywać Twoje dane w celu zarządzania naszym kontem i utrzymywania go w dobrym stanie.

Aby świadczyć usługi użytkownikowi. Możemy wykorzystać Twoje dane, aby zapewnić Ci żądaną usługę.

Aby odpowiadać na zapytania użytkowników/oferować użytkownikom wsparcie. Możemy wykorzystywać Twoje dane, aby odpowiadać na Twoje zapytania i rozwiązywać wszelkie potencjalne problemy, jakie możesz mieć w związku z korzystaniem z naszych Usług.

Do innych celów biznesowych. Możemy wykorzystywać Twoje dane do innych Celów Biznesowych, takich jak analiza danych, identyfikacja trendów użytkowania, określanie skuteczności naszych kampanii promocyjnych oraz ocena i ulepszanie naszych Usług, produktów, marketingu i Twoich doświadczeń. Możemy wykorzystywać i przechowywać te informacje w formie zagregowanej i zanonimizowanej, aby nie były kojarzone z indywidualnymi użytkownikami końcowymi i nie zawierały danych osobowych. Nie będziemy wykorzystywać danych osobowych umożliwiających identyfikację bez Twojej zgody.

3. Czy Twoje dane będą komukolwiek udostępniane?

W skrócie: Udostępniamy informacje wyłącznie za Twoją zgodą, w celu zapewnienia zgodności z przepisami, świadczenia usług, ochrony Twoich praw lub wypełnienia zobowiązań biznesowych.

Możemy przetwarzać lub udostępniać dane w oparciu o następującą podstawę prawną:

Zgoda: Możemy przetwarzać Twoje dane, jeśli wyraziłeś nam wyraźną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w określonym celu.

Uzasadnione interesy: Możemy przetwarzać Twoje dane, gdy jest to zasadnie konieczne do osiągnięcia naszych uzasadnionych interesów biznesowych.

Wykonanie umowy: Jeżeli zawarliśmy z Tobą umowę, możemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu wypełnienia warunków naszej umowy.

Obowiązki prawne: Możemy ujawnić Twoje dane, jeśli jesteśmy do tego prawnie zobowiązani, aby zastosować się do obowiązującego prawa, wniosków rządowych, postępowania sądowego, nakazu sądowego lub procesu prawnego, na przykład w odpowiedzi na nakaz sądowy lub wezwanie do sądu ( w tym w odpowiedzi na działania władz publicznych w celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa narodowego lub egzekwowania prawa).

Istotne interesy: Możemy ujawnić Twoje dane, jeśli uznamy, że jest to konieczne w celu zbadania, zapobiegania lub podjęcia działań w związku z potencjalnymi naruszeniami naszych zasad, podejrzeniami oszustwa, sytuacjami wiążącymi się z potencjalnym zagrożeniem bezpieczeństwa jakiejkolwiek osoby i nielegalnymi działaniami, lub jako dowód w sporów, w które jesteśmy zaangażowani.
Mówiąc dokładniej, może być konieczne przetwarzanie Twoich danych lub udostępnianie Twoich danych osobowych w następujących sytuacjach:

Dostawcy, konsultanci i inni zewnętrzni dostawcy usług. Możemy udostępniać Twoje dane zewnętrznym dostawcom, usługodawcom, wykonawcom lub agentom, którzy wykonują usługi dla nas lub w naszym imieniu i wymagają dostępu do takich informacji, aby wykonać tę pracę. Przykłady obejmują: przetwarzanie płatności, analizę danych, dostarczanie wiadomości e-mail, usługi hostingowe, obsługę klienta i działania marketingowe. Możemy zezwolić wybranym stronom trzecim na korzystanie z technologii śledzenia w Usługach, co umożliwi im gromadzenie danych o sposobie interakcji użytkownika z Usługami na przestrzeni czasu. Informacje te mogą być wykorzystywane między innymi do analizowania i śledzenia danych, określania popularności określonych treści oraz lepszego zrozumienia aktywności online. O ile nie zostało to opisane w niniejszej Polityce, nie udostępniamy, nie sprzedajemy, nie wypożyczamy ani nie handlujemy żadnymi Twoimi danymi stronami trzecimi w celach promocyjnych. Mamy zawarte umowy z naszymi podmiotami przetwarzającymi dane. Oznacza to, że nie mogą oni nic zrobić z Twoimi danymi osobowymi, chyba że otrzymamy od nich takie polecenie. Nie udostępnią Twoich danych osobowych żadnej organizacji poza nami. Przechowają go bezpiecznie i zatrzymają przez okres, który mu polecimy.

Transfery biznesowe. Możemy udostępniać lub przekazywać Twoje dane w związku lub w trakcie negocjacji w sprawie fuzji, sprzedaży aktywów firmy, finansowania lub przejęcia całości lub części naszej działalności na rzecz innej firmy.

Partnerzy. Możemy udostępniać Twoje dane naszym podmiotom stowarzyszonym, w takim przypadku będziemy wymagać od tych podmiotów stowarzyszonych przestrzegania niniejszej polityki prywatności. Do podmiotów stowarzyszonych zalicza się naszą spółkę dominującą oraz wszelkie spółki zależne, partnerów joint venture lub inne spółki, które kontrolujemy lub które są z nami pod wspólną kontrolą.

4. Komu będą udostępniane Twoje dane?

W skrócie: Udostępniamy informacje wyłącznie następującym stronom trzecim.

Udostępniamy i ujawniamy Twoje dane wyłącznie następującym stronom trzecim. Sklasyfikowaliśmy każdą stronę, abyś mógł łatwo zrozumieć cel naszych praktyk gromadzenia i przetwarzania danych. Jeżeli przetwarzaliśmy Twoje dane na podstawie Twojej zgody i chcesz ją cofnąć, skontaktuj się z nami.

Reklama, marketing bezpośredni i generowanie leadów
Reklamy Google, Google Analytics, MailPoet, Kenshoo i Facebook

Programy marketingu afiliacyjnego
Affiliate for WooCommerce

Komunikuj się i rozmawiaj z użytkownikami
Komunikator firmy Meta

Optymalizacja treści
Youtube

Kopie zapasowe i bezpieczeństwo danych
GoDaddy

Optymalizacja funkcjonalności i infrastruktury
GoDaddy

Faktura i rozliczenia
WooCommerce, PayPal i Apple Pay

Platformy retargetingowe
Facebook Custom Audience, Facebook Remarketing, Google Ads Remarketing, Google Analytics Remarketing, and Rakuten Remarketing

Udostępnianie i reklama w mediach społecznościowych
Reklama na Facebooku i reklama na Instagramie

Analityka internetowa i mobilna
Google Analytics and Rakuten

Hosting strony internetowej
GoDaddy

5. Czy używamy plików cookie i innych technologii śledzenia?

W skrócie: Możemy używać plików cookie i innych technologii śledzenia do gromadzenia i przechowywania Twoich informacji.

Możemy używać plików cookie i podobnych technologii śledzenia (takich jak web beacons i pixels) w celu uzyskania dostępu do informacji lub ich przechowywania. Szczegółowe informacje na temat sposobu, w jaki korzystamy z takich technologii oraz możliwości odrzucenia niektórych plików cookie, znajdują się w naszej Polityce dotyczącej plików cookie.

6. Jak długo przechowujemy Twoje dane?

W skrócie: Przechowujemy Twoje dane tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów określonych w niniejszej polityce prywatności, chyba że prawo wymaga inaczej.

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe tylko tak długo, jak jest to konieczne do celów określonych w niniejszej polityce prywatności, chyba że dłuższy okres przechowywania jest wymagany lub dozwolony przez prawo (takie jak wymogi podatkowe, księgowe lub inne wymogi prawne). Żaden cel tej polityki nie będzie wymagał od nas przechowywania Twoich danych osobowych dłużej niż okres, w którym użytkownicy mają u nas konto.

Jeżeli nie mamy uzasadnionej potrzeby biznesowej przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy je lub zanonimizujemy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład, ponieważ Twoje dane osobowe były przechowywane w archiwach kopii zapasowych), będziemy je bezpiecznie przechowywać Twoje dane osobowe i odizolować je od dalszego przetwarzania do czasu, aż będzie możliwe ich usunięcie.

7. Jak dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych?

W skrócie: Naszym celem jest ochrona Twoich danych osobowych poprzez system organizacyjnych i technicznych środków bezpieczeństwa.

Wdrożyliśmy odpowiednie techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę bezpieczeństwa wszelkich przetwarzanych przez nas danych osobowych. Pamiętaj jednak, że nie możemy zagwarantować, że sam Internet jest w 100% bezpieczny. Chociaż dołożymy wszelkich starań, aby chronić Twoje dane osobowe, przesyłanie danych osobowych do i z naszych Usług odbywa się na Twoje własne ryzyko. Dostęp do usług należy uzyskać wyłącznie w bezpiecznym środowisku.

8. Ile muszę mieć lat, aby móc korzystać ze strony www.Estore-Atelier.pl?

W skrócie: Nie zbieramy świadomie danych od dzieci poniżej 13 roku życia ani nie sprzedajemy produktów osobom w wieku poniżej 13 lat.

Aby móc korzystać ze strony estore-atelier.pl i innych naszych ofert cyfrowych, musisz mieć ukończone 13 lat.

Bardzo poważnie podchodzimy do Twojej prywatności i rozumiemy znaczenie podjęcia dodatkowych środków ostrożności w celu ochrony prywatności i bezpieczeństwa dzieci korzystających z naszych produktów i usług. Nie zabiegamy ani świadomie nie zbieramy danych osobowych od dzieci w wieku 13 lat i młodszych. Jeśli dowiemy się, że otrzymaliśmy takie informacje lub jakiekolwiek informacje naruszające naszą politykę, dołożymy uzasadnionych starań, aby zlokalizować i usunąć te informacje z naszych rejestrów.

9. Jakie masz prawa do prywatności?

W skrócie: Znajdując się na terenie Uni Europejskiej, przysługują Ci prawa umożliwiające większy dostęp do Twoich danych osobowych i kontrolę nad nimi. Możesz sprawdzić, zmienić lub zamknąć swoje konto w dowolnym momencie.

W niektórych regionach (takich jak Unia Europejska) przysługują Ci pewne prawa wynikające z obowiązujących przepisów o ochronie danych. Mogą one obejmować prawo (I) do żądania dostępu i uzyskania kopii danych osobowych, (II) do żądania sprostowania lub usunięcia; (III) ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych; oraz (IV) jeśli ma to zastosowanie, do przenoszenia danych. W pewnych okolicznościach możesz mieć również prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. W celu złożenia takiego wniosku prosimy o skorzystanie z formularza danych kontaktowych. Rozważymy każde żądanie i podejmiemy działania zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych.

Jeżeli opieramy się na Twojej zgodzie na przetwarzanie Twoich danych osobowych, masz prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę. Należy jednak pamiętać, że nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jego cofnięciem.

Jeśli mieszkasz na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe niezgodnie z prawem, masz również prawo złożyć skargę do lokalnego organu nadzorczego ds. ochrony danych. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm

Informacje o koncie

Jeśli w dowolnym momencie chcesz sprawdzić lub zmienić informacje na swoim koncie lub zamknąć konto, możesz:

Skontaktuj się z nami, korzystając z podanych danych kontaktowych.
Zaloguj się do ustawień swojego konta i zaktualizuj swoje konto użytkownika.
Na Twoją prośbę o zamknięcie konta dezaktywujemy lub usuniemy Twoje konto i informacje z naszych aktywnych baz danych. Jednakże niektóre informacje mogą być przechowywane w naszych plikach, aby zapobiegać oszustwom, rozwiązywać problemy, pomagać w dochodzeniach, egzekwować nasze Warunki użytkowania i/lub spełniać wymogi prawne.

Pliki cookie i podobne technologie: Większość przeglądarek internetowych domyślnie akceptuje pliki cookie. Jeśli wolisz, zazwyczaj możesz ustawić przeglądarkę tak, aby usuwała pliki cookie i odrzucała je. Jeśli zdecydujesz się usunąć pliki cookie lub odrzucić pliki cookie, może to mieć wpływ na niektóre funkcje lub usługi naszych Usług. Aby zrezygnować z reklam opartych na zainteresowaniach reklamodawców w naszych Usługach, odwiedź stronę https://www.aboutads.info/choices/.

Rezygnacja z marketingu e-mailowego: Możesz w każdej chwili wypisać się z naszej marketingowej listy e-mailowej, klikając link rezygnacji z subskrypcji w wysyłanych przez nas e-mailach lub kontaktując się z nami, korzystając z danych podanych poniżej. Zostaniesz wówczas usunięty z marketingowej listy e-mailowej – nadal jednak będziemy musieli wysyłać Ci e-maile związane z usługami, które są niezbędne do administrowania i korzystania z Twojego konta. Aby w inny sposób zrezygnować, możesz:

Zanotuj swoje preferencje podczas rejestracji konta w witrynie.
Uzyskaj dostęp do ustawień konta i preferencji aktualizacji.
Skontaktuj się z nami, korzystając z podanych danych kontaktowych.

10. Naruszenie danych

Naruszenie prywatności ma miejsce w przypadku nieuprawnionego dostępu do danych osobowych lub gromadzenia, wykorzystywania, ujawniania lub usuwania danych osobowych. O naruszeniach danych zostaniesz powiadomiony, gdy Atelier Multi Concept Sp. zo. o. uważa, że prawdopodobnie jesteś narażony na ryzyko poważnej krzywdy. Na przykład naruszenie danych może skutkować poważnymi szkodami finansowymi lub pogorszeniem samopoczucia psychicznego lub fizycznego. W przypadku, gdy Atelier Multi Concept Sp. zo. o. dowie się o naruszeniu bezpieczeństwa, które spowodowało lub może skutkować nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem danych osobowych Atelier Multi Concept Sp. zo. o. niezwłocznie zbada sprawę i powiadomi właściwy Organ Nadzorczy nie później niż w terminie 72 godzin od powzięcia o niej wiadomości, chyba że jest mało prawdopodobne, aby naruszenie danych osobowych powodowało ryzyko naruszenia praw i wolności osób fizycznych.

11. Elementy sterujące funkcjami „nie śledź”.

Większość przeglądarek internetowych oraz niektóre mobilne systemy operacyjne i aplikacje mobilne zawierają funkcję Do-Not-Track („DNT”) lub ustawienie, które możesz aktywować, aby zasygnalizować swoje preferencje dotyczące prywatności, aby nie monitorować i gromadzić danych o Twojej aktywności związanej z przeglądaniem Internetu. Nie sfinalizowano żadnego jednolitego standardu technologicznego rozpoznawania i wdrażania sygnałów DNT. W związku z tym obecnie nie odpowiadamy na sygnały przeglądarki DNT ani żadne inne mechanizmy, które automatycznie informują o Twojej decyzji o rezygnacji ze śledzenia online. Jeżeli zostanie przyjęty standard śledzenia online, którego będziemy musieli przestrzegać w przyszłości, poinformujemy Cię o tej praktyce w zmienionej wersji niniejszej polityki prywatności.

12. Czy aktualizujemy niniejszą politykę?

W skrócie: Tak, w razie potrzeby zaktualizujemy tę politykę, aby zachować zgodność z odpowiednimi przepisami.

Od czasu do czasu możemy aktualizować niniejszą politykę prywatności. Zaktualizowana wersja będzie oznaczona zaktualizowaną datą „Poprawiona” i zaktualizowana wersja zacznie obowiązywać, gdy tylko będzie dostępna. Jeśli wprowadzimy istotne zmiany w niniejszej polityce prywatności, możemy Cię o tym powiadomić, publikując w widocznym miejscu powiadomienie o takich zmianach lub bezpośrednio wysyłając powiadomienie. Zachęcamy do częstego przeglądania niniejszej polityki prywatności, aby uzyskać informacje o tym, w jaki sposób chronimy Twoje dane.

13. Jak możesz się z nami skontaktować w sprawie tej polityki?

Jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące tej polityki, możesz wysłać do nas e-mail na adres kontakt@estore-atelier.pl lub pocztą na adres:

Atelier Multi Concept.
ul. Targowa,
34-400 Nowy Targ,
Polska